- Okręgowa Izba Pielęgniarek
i Położnych w Poznaniu

BIP

Strona główna BIP

Strona główna BIP

Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Poznaniu
60-311 Poznań, ul. Grunwaldzka 65
tel. 61/ 862 09 50

e-mail: sekretariat@oipip-poznan.pl
strona internetowa: http://oipip-poznan.pl/

Konto OIPiP w Poznaniu:
Santander Bank Polska S.A. 31 O/Poznań
nr: 50 1090 1359 0000 0000 3501 8602

Okręgowa Rada Pielęgniarek i Położnych
Przewodnicząca: Magdalena Sobalik

Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej Pielęgniarek i Położnych w Poznaniu
Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej: Tomasz Niewiadomski

Okręgowy Sąd Pielęgniarek i Położnych w Poznaniu
Przewodnicząca: Beata Schulze-Zyber

Okręgowa Komisja Rewizyjna
Przewodnicząca: Beata Owczarek

Redaktor BIP:
Katarzyna Walas-Grossmann

tel. 61 8620 950

e-mail: sekretariat@oipip-poznan.pl

 

Klauzula dla osób wnioskujących o dostęp do informacji publicznej

na mocy art. 13 RODO (podawana w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą)

Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, aby wiedzieli Państwo jak przetwarzane są Państwa dane osobowe, przedstawiamy zestaw najważniejszych informacji związanych z Rozporządzeniem UE 2016/679, zwanym ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych („RODO”):

 

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH:                                                                                   

Administratorem Państwa danych osobowych jest Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Poznaniu z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 65, 60-311 Poznań (w dalszej części jako: administrator). Nadzór nad przestrzeganiem ochrony danych osobowych sprawuje wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować wysyłając e-mail na adres: kontakt@jacekandrzejewski.pl.

CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:                  

Informujemy, że Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze w związku z koniecznością rozpatrzenia wniosku o dostęp do informacji publicznej, udostępnienia informacji publicznej bądź jej odmowy, jak również rejestracją korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej archiwizacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej jak również ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

CZAS PRZEZ JAKI BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ DANE OSOBOWE:                                                  

Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia rozpatrywania wniosku
i udostępnienia informacji publicznej bądź jej odmowy a następnie przez okres 10 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym zakończono rozpatrywanie wniosku. 
ODBIORCY DANYCH:                                                                                     

Odbiorcami danych mogą być podmioty z następujących kategorii:

  1. współpracujący z administratorem radcowie prawni oraz inne podmioty świadczące usługi doradcze i prawne;
  2. podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności sądy
    i organy państwowe);
  3. podmioty świadczące usługi informatyczne oraz hostingu poczty elektronicznej działające na zlecenie administratora;
  4. podmioty świadczące usługi pocztowe oraz kurierskie działające na zlecenie administratora;
  5. osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych w imieniu administratora;
  6. pozostałe podmioty wyżej niewymienione, jeśli przekazanie danych tym podmiotom będzie niezbędne w związku z realizacją konkretnego celu przetwarzania danych.

PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA:                                                                                                                               

W związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, mają Państwo prawo do:

  • żądania dostępu do swoich danych osobowych,
  • żądania sprostowania swoich danych osobowych,
  • żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.

PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI:                                                                                                                              

Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://www.uodo.gov.pl/).

INFORMACJA CO DO WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA:

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze stąd obowiązek podania danych jest wymogiem ustawowym.

 

Udostępniony i wytworzony przez: Marcin Dziatkowiak

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
Instagram